تعمیرات تلویزیون  های LCD

تلویزیون از دسته ابزارهای رسانه ای بسیار پر اهمیت و محبوب است که امروزه در هر خانه و مکانی مدلی از آن موجود است که می توانیم با استفاده از ان فیلم  های مورد علاقه ی خود را تماشا کنیم – و از خبرهای روز دنیا مطلع شویم که این خود یکی از چندین دلایل محبوبیت تلویزیون می باشد. تلویزیون ها در گذشته خیلی ساده بودند و فقط یک دستگاه گیرنده  و نمایش بوده اند ولی تلویزیون هایی  که امروزه شاهد آن ها هستیم به مانند یک رایانه بسیار کامل و پیشرفته هستند.

خیلی ها از گذشته تا کنون تلویزون های مختلفی را خریداری کرده و از ان استفاده کرده اند و همه ما  تلویزیون های CRT که دارای پشت بزرگ بودند را به یاد داریم ( البته  امروزه هم نمونه هایی از تلویزیون های CRT  وجود دارد  و هنوز هم استفاده می شوند.) این تلویزیون ها از نوع آنالوگ بودند و همان طور که میدانید  شبکه های همین چند سال پیش تلویزیونی نیز خود آنالوگ بود و به همین دلیل هم به راحتی از ان مدل تلویزیون ها استفاده  می کردیم.

همان طور که گفته شد تلویزیون هایی که در زمان امروز شاهد ان ها هستیم و از آن ها استفاده می کنیم بسیار پیشرفته هستند و از نیاکان خود بسیار دورند ما گفتیم که تلویزیون های قدیمی فقط یک دستگاه  گیرنده و پخش کننده هستند که در مورد تلویزیون های جدید ما به نوعی با سیستم های کامپیوتری مواجه هستیم که این  خود باعث شده تا بتوانیم به تمامی قابلیت های یک  شبکه تلویزیونی دسترسی داشته و این را هم  بدانید که شبکه های تلویزیونی نیز تغییرکرده  و مانند  گذشته انالگو نیستند و این باعث وضوح تصویری و صوتی بالا در شبکه های تلویزیونی زمان حال حاضر شده است.

کمپانی های بزرگ و زیادی هستند که در تولید سیستم ها و لوازم صوتی و تصویری  تلویزیون هم تولید میکنند که هانسول یکی از کمپانی های قوی در زمینه تولید انواع نمایشگرها می باشد که دارای تلویزیون  های بسیار خوبی جهت استفاده عموم مردم هستند و معمولا نیز قیمت های پایین تری نسبت به برند های سامسونگ و …. دارند به گونه ای که به راحتی می توان آن را تهیه کرد. این برند نیز تلویزیون های LCD و LED نیز تولید می کند که نسل ال ای دی از جدید نسل های تلویزیون ها هستند.

تفاوت عمده ای  که تلویزیون های  هانسول با دیگر تلویزیون ها نظیر سامسونگ دارند بیشتر در سیستم ان ها است به عبارتی کمپانی سامسونگ دست به تولید تلویزیون هایی موسوم  به  اسمارت زده است که دارای قابلیت هایی نظیر اتصال به اینترنت و وب گردی – دارا  بودن  پورت های USB و قابلیت ضبط فیلم در USB و ابزارهایی این  چنین هست که در این  مورد هانسول در تلویزیون های خود  فقط به مسئله ی تلویزوین و فقط تلویزیون اهمیت داده و تلویزیون های هانسول فاقد سیستم اسمارت می باشد و مناسب کسانی است که نیازی به استفاده از سیستم های اسمارت نداشته  استفاده نمی کنند و فقط یک تلویزیون خوب لازم دارند که در مورد کیفقیت تلویزیون های هانسول واقعا در سطح عالی است.

ولی خب هر دستگاه الکترونیکی روزی دچار خرابی و مشکل می شود و خرابی فقط مال تلویزیون های هانسول نیست زیرا ما شاهد خرابی بسیاری در یتلویزیون های برندهایی چون ال جی – سامسونگ – هیتاچی .و …. شده ایم و این یعنی تفاوتی ندارند برند تلویزیون شما چیست  ، زیرا هر وسیله ی الکترونیکی روزی  خراب می شود. ولی خرابی تلویزیون به این معنی نیست که دیگر تمام شد و باید به فکر خرید مجدد تلویزیون باشید بلکه می تواند به راحتی تلویزیون را عیب یابی کرده و مشکلات آن  را به خوبی برطرف نمود که این خود  یک بحث  عالی در رابطه با پشتیبانی مشتریان می باشد زیرا  به جای پرداخت مجدد  عزینه تلویزیون  نو می توانند با مبالغی به مراتب کمتر از تلویزیون خود به مدت های طولانی استفاده کنند و بدون این که مشکلی وجود داشته باشد.

 در زیر به برخی از خرابی ها و مشکلاتی که همه تلویزیون ها  به ان ها دچار می شود را آورده ایم  ک

  • خاموش شدن تلویزیون ( تلویزیون خاموش شده و دیگر روشن نمی شود  )
  • تاریک بودن صفحه در حالی که صدای تلویزیون پخش می شود و برنامه ها به صورت نرمال در حال پخش هستند ولی تصویری وجود ندارد.
  • قطع شدن صدای  تلویزیون ( تلویزیون  تصویر را نشان می دهد ولی  صدایی وجود ندارد و با افزایش صدا نیز صدایی شنیده نمی  شود.
  • خامشو شدن تلویزیون بعد از مدتی کارکردن
  • تاریک شدن بخشی از تصویر
  • پیدا  شدن خطوط عمودی و یا افقی در تلویزیون
  • سفید شدن صفحه 

مشکلاتی که در بالا به ان ها اشاره شد از جمله خرابی هایی هستند که برای همه تلویزیون ها  با چشم پوشی از مدل و برند اتفاق  می افتند که باید در این صورت عیب یابی  و تعمیر گردد که مشتریان بتوانند از دستگاه خود به مانند روز اول به خوبی استفاده کنند.

مرکز تعمیرات تلویزیون هانسول در امر عیب یابی و تعمیرات تلویزیون های LCD در خدمت شما عزیزان می باشد.

تلفن تماس : ۰۲۱۶۶۹۰۴۲۰۲

آدرس » تهران –میدان انقلاب-کارگر شمالی-خ نصرت-نرسیده به جمالزاده-پلاک۹۸-واحد۳

تعمیرات تلویزیون LCD هانسول