تعمیرات مانیتور پشت صندلی خودرویی

امروززه تفریحات نیز وارد عصر جدید شده است که همه اینها به دلیل وجود ابزارهای رسانه ای دیجیتال و پیشرفته ی الکترونیکی  می باشد که باعث شده ما ابزارهای بسیاری را در اختیار داشته باشیم و بتوانیم از آن ها استفاده کنیم. این سیستم ها تقریبا وارد همه بخش های زندگی ما شده است. خب یکی از وسایل  بسیار مهمی که همه ما از آن ها استفاده می کنیم انوموبیل می باشد که این روزها وسیله ای بسیار مورد نیاز و ضروری برای همگان شده است ولی با تمام این ها ما نیز در اتومبیل ها هم نیازمند ابزارهایی بیشتر هستیم که بتوانیم با استفاده  از ان ها تفریحات و سرگریمی های بیشتری داشته باشیم و خب از گذشته همه ما با سیستم های ضبط خود رو مواجه بوده و از ان ها استفاده کرده ایم و این سیستم ضبط و باند خودرویی نیز بعد ها وارد دورانی متفاوت تر شده و ابزارهای صوتی قدرتمندتری را شامل شد که خیلی ها از آن استفاده کرده اندو هنوز هم یکی از محبوب ترین وسایل در خود رو ها می باشد.

با پیشرفت فناوری در زمینه دستگاه های صوتی و تصویری یسیتم های تصویری نیز به دستگاه و سیستم خود رو اضافه شده است و ما امروز شاهد ضبط و باندهای تصویری در اتوموبیل ها هستیم که می توانیم به مانند یک تلویزیون برنامه های مختلف و فایل های تصویری را مشاهد کنیم. از نظر فنی این مانیتورها با برق خودرو که ۱۲ ولت است کار می کنند و به همین دلیل  نیز بسیار کم مصرف می باشند و فشاری هم روی سیستم برق خودرو  نمی اندازند و به راحتی میتوان از ان ها استفاده کرد. چیزی که باید گفت این موضوع است که این مانیتورها معمولا در پشت صندکی خود رو قرار دارند تا سرنشینان بتوانند در حین این که از مسافرت لذت می برند به تماشای فایل های تصویری نیز بپردازند که خود یک سرگرمی مهیج و هیجان اتنگیز می باشد زیرا می توانند حتی به تماشای فیلم سینمایی مشغول باشند.

این مانیتورها  نیز از آن جایی که یک دستگاه الکترونیکی هستند مانند هر دستگاه دیگری دچار خرابی هایی می شوند که باید عیب یابی و تعمیر گردند که این وظیفه ی تعمیر کاران و  تکنسین های حوزه ی الکترونیک می باشد. مشکلات و خرابی هایی که برای این گونه از مانیتور ها پیش می آید بر اساس ساختار و فناوری آن ها متفاوت است که در ادامه به برخی از خرابی های این گونه مانیتورها اشاره شده است.

  • خاموش شدن مانیتور

در این مورد خرابی مانیتور خاموش می شود و دیگر توسط هیچ دکمه ای روشن نمی شود که در این صورت باید گفت که مانیتور سوخته است. البته سوختن مانیتور به این معنی نیست که نتوان مشکل ان را برطرف کرد و کار تعمیرات  را انجام داد بلکه سوختن خود چندین حالت دارد که در برخی حالت ها می توان دستگاه را تعمیر و مجددا از ان استفاده کرد ولی در برخی  موارد نمی توان کار تعمیراتی انجام داد و باید مانیتور تعویض گردد.

  •  هنگ کردن های مداوم

در این  مورد خرابی در هنگام کار مدام با کندی و هنگ کردن مانیتور مواجه می شویم که بسیار آزار دهنده نیز هست که در برخی موارد ایراد از بخش نرم افزاری بود که باید این مورد در عیب یابی مشخص گردد و در صورت سالم بودن نرم افزاری سیستم باید سخت افزار آن چک شود که بهتر است مدار پاور مانیتور در نظر گرفته شود زیرا بسیاری از خرابی از عللش خرابی مدار پاور است.

  • کار نکردن پورت های usb

مانیتورهای پشت صندلی خود رویی معمولا دارای ورودی های usb  نیز هستند  تا کاربران بتوانند فایل  های تصویری خود را در فلش مموری ها قرار داده و این  فایل ها را در مانیتور مشاهد کنند که اختلال و خرابی این ورودی و پورت usb می تواند باعث جلوگیری از خواند فلش موری شده که باید علل ان  به دقت عیب یابی و رفع عیب گردد. علت خرابی پورت usb  در مانیتورهای پشت صندلی متفاوت است که می توان در عیب یابی دقیق به نوع و علل خرابی دقیقا پی برد.

  • کار نکردن تاچ در مانیتورهای لمسی 

این خرابی همان طور که از عنوانش نیز مشخص است خرابی صفحه لمسی را اشاره دارد که در این مورد صفحه لمسی مانیتور کار نمی کند و یا با کندی کار میکند که معمولا و تا ۸۰ درصد دلیل این خرابی مربوط به خرابی خود تاچ است که با تعویض تاچ مشکل بر طرف می گردد.

تلفن تماس : ۰۲۱۶۶۹۳۵۹۲۱

آدرس »تهران –میدان انقلاب-کارگر شمالی-خ نصرت-نرسیده به جمالزاده-پلاک۹۸-واحد۳

تعمیرات مانیتور پشت صندلی