آموزش تعمیرات تخصصی مانیتور

مانیتورها از جمله دستگاه های خروجی در کنار کامپیوترها و هر دستگاهی است که نیازمند نمایشگر می باشد. ساختار منحصر به فرد مانیتورها و نوع کاربری آن این دستگاه را به  یک وسیله ی ضروری و با ارزش  تبدیل کرده است و خب میدانید که نمی توان از کامپیوتر بدون مانیتور استفاده کرد.از آن جایی که افرادی که با کامپیوتر سروکار دارند ممکن است ساعت های زیادی را پشت مانیتور بنشینند که این حالت آسیب هایی را به چشم میتواند وارد کند بنابراین بهتر است مانیتوری مناسب برای کار خود انتخاب کنید.

مانیتورها نیز چندین گروه را شامل می شوند که برخی ها مانیتورهای عادی است که در ادارات و منازل استفاده می شود و برخی هام از دسته ی مانیتورهای حرفه ای که گیمرها – طراحان گرافیک و امسال از این مانیتورها استفاده می کنند. در ادامه کمی در باره ی انواع  مانیتورها صحبت خواهیم کرد.

مانیتورهای ساده ( اداری و خانگی )

این مانیتورها همان هایی هستند که ما در خانه هایمان همراه با کامپیوتر استفاده میکنیم و یا در ادارجات کارمندان در حال استفاده هستند که می توان گفت نسبت به مانیتورهای  حرفه ای بشیترین فروش و استفاده را دارند زیرا همه به دنبال مانیتورهای حرفه ای ینستند و فقط افراد خاصی هستند که نیازمند مانیتورهایی با کیفیتی بالا هستند و رد حالت عادی همه از مانیتورهای معمولی استفاده می کنند.

مانیتورهای LED با وضوح تصویری و جلای رنگ شفاف

این مانیتورها فناوری بعد از مانیتورهای LCD هستند که از تکنولوژی لامپ های LED جهت نور دهی و تامین نور زمینه استفاده میکند که دیگر مشکلات مدارت های ولتاژ مانیتورهای LCD را ندارند و هم مصرف برق پایینتی داشته و مهمتر از همه دارای تصویری با جلای بسیار خوب هستند و نوردهی خوبی دارند و در استفاده از ان ها چشمان ما دیتر دچار خستگی می شوند که خود مزیتی عالی به حساب می آید.

مانیتورهای عریض 

این مانیتورها رو هم باید در دسته مانیتورهای معمولی قرار داد زیرا از نظر ساختار معمولی هستند ولی در اندازه ی بزرگی ساخته شده و صفحه نمایش عریضی دارند که این بزرگی صفحه نمایش  به درد طراحان و برنامه نویسان می  خورد که نیازمند صفحه نمایش و دسکتاپ بزرگی هستند و می توانند از این مانیتورها استفاده کنند.

مانیتورهای گیمینگ و حرفه  ای FullHD

این مانیتور ها از دسته ی  مانیتور های گران قیمت بوده که سرعت بالایی در اجرای تصاویر دارد که در اصطلاح فنی باید گفت پاسخ گویی تصویری بالایی دارند و به همین دلیل گیمرها و طراحان گرافیک – فیلم و انیمشین از این گونه مانیتورها استفاده می کنند زیرا مانیتورهای عادی نمی توانند سرعت اجرای  بیشاز حدی را برای تصاویر داشته باشند و نتیجه این که تصویر کشیده می شود و از کیفیت خوبی برخوردار نمی شود.

همه این مانیتورهایی که گفته شد از کیفیت بالایی برخوردارند  ولی خب دستگاه الکترونیکی هستند که دچار خرابی و مشکلاتی خواهند  شد که در ایم مورد باید توسط تکنسین های حرفه ای عیب یابی و تعمیر شوند. مانیتور دارای صفحه نمایش است که در اصطلاح به آن پنل می گویند که اگر این پنل دچار ضربه شود بلا فاصله می شکند که باید در زمان عیب یابی و باز و بست کردن مانیترو به این امر توجه زیادی شود که از مهمترین های بخش عیب یابی و باز و بستن مانیتور است.

در دوره های آموزش تعمیرات  مانیتور کلیه  ی این اصولات آموزش داده می شود و کار آموزان به راحتی می توانند بعد از اتمام دوره به تعمیرات مانیتور بپردازند که این باعث می شوند به راحتی و در کمترین زمان وارد بازار کار گردند ، زیرا دوره هایی در این مرکز برگزار می شود به صورت کاملا عملی بوده و در کارگاه های مجهز انجام می شود تا کار آموزان به صورت واقعی در محیط تعمیرات قرار  بگیرند.

می توانید جهت اطلاعات بیشتر در باره ی این دوره تماس بگیرید : ۰۲۱۶۶۹۳۳۲۳۷

آدرس »تهران –میدان انقلاب-کارگر شمالی-خ نصرت-نرسیده به جمالزاده-پلاک۹۸-واحد۳