آموزش تعمیرات تخصصی تلویزیون

امروزه کسب و کارهای فنی خصوصا در زمینه  الکترونیک بسیار رونق خوبی گرفته است و آینده ی بسیار خوبی را هم دارد . زیرا  همه سیستم هایی که در اطرافمان می بینیم به فناوری های رایانه ای و الکترونیکی متکی هستند و این روند تقریبا بیش از ۹۰ درصد زندگی و نوع زندگی را پوشش داده است و همه میدانید که حتی خود رو ها امروزه نیز مجهز به سیستم های الکترونیکی هستند که یاده ترین نوع  آن ECU می باشد.

برای همین  کسی که به الکترونیک و علوم رایانه خوب تسلط داشته باشد هم می تواند  شغلی آینده دار و با امنیت داشته و هم میتواند صاحب در امدهای بسیار خوبی نیز شود که این دو اصلی ترین چیزی هستند که هرکسی در جامعه امروزی و زندگی در آن اه آن ها نیاز دارد و خواهد داشت. موضوعی که در این میان مطرح است  این موضوع ست که چه بحثی را برای یادگیری برگزینیم زیرا با توجه به شاخاه های بسیار زیاد و تنوع هلوم مختلف یک نفر نمی توان همه علوم یا  یاد بگیرد و موضع زمان است و خب به غیراز زمان هم همه نمی توانند در همه چیز متخصص باشند و بهتر است در یک الی دو موضوع  باشید ولی عمیق نه موضوعات گسترده ولی کم عمق زیرا علوم و دانش و مهارت شما هرچه قدر بیشتر باشد در هر زمینه ای مشتریان بیشتری را به سمت خود جذب خواهید کرد.

خب خیلی  از افراد راه خود را پیدا کرده اند و میدانند که دنبال چه چیزی باشند و دلایل انتخاب نوع شغل نیز بری هرکسی متفاوت است و برخی ها بر اساس نیاز محل و شهری که زندگی میکنند تصمیم به ارائه خدمات دارند و برخی ها نیز بنابرعلایق خود که هر دو خوب و قابل قبول است.

و چرا تعمیرات تلویزیون را یاد بگیریم؟

تلویزیون امروزه به ابزاری محبوب تبدیل شده است  و یک سیستم رسانه ای کامل می باشد که همه ما به ان  نیاز داریم و با استفاده از تلویزیون می توان به اطلاعات در باره همه نقاط دنیا دست  یافت و این اصلی ترین دلیل محبوبیت تلویزیون شده و در هر خانه ای و هر مکان و سازمانی می توانید مدلی از تلویزیون را مشاهده کنیم.تلویزیون ها  خود مدل های بسیار گوناگونی را دارند و امروزه هم شاهد تلویزیون های هوشمند هستیم که می توانید با استفاده از آن ها علاوه بر  برنامه هایی که خود شبکه های تلویزونی در اختیار میگذارند در اینترنت نیز به گشت و گذار بپردازید و حتی اطلاعاتی را دانلود کرده و در فلش  مموری که به تلویزیون متصل می شود ذخیره کنید و یا حتی بدون نیاز به انتن  با استفاده از تلویزیون اینترنتی  به تماشای شبکه های تلویزیونی مورد علاقه خود بپردازید.

خب باتوجه به مطالب بالا  اهمیت تلویزیون به خوبی درک می شود و میدانید که نمی توان جایی را بدون این دستگاه با ارزش تصور کرد و برای همین وقتی تلویزون دچار خرابی و شمکل می  شود صاحب ان در صدد تعمیر و راه اندازی مجدد خواهد بود و به دلیل قیمت های نسبتا بالا نمی توان دستگاه جدید با هر بار خرابی خرید و چون تعداد تلویزیون های مورد  استفاده در سطح جامعه بسیار زیاد است در نتیجه تعداد مراجعات  نیز بسیرا زیاد خواهد بود که نیاز به عیب یابی و تعمیر دارند.برای همین کسی که تعمیرات تلویزیون را به خوبی بلد باشد و بتواند خدمات فنی خوبی را به مشتریان ارئه دهد قطعا کسب و کاری بسیار خوب  و با درامد مناسب خواهد داشت.

در این راستا و برای کمک به کسانی که میخواهند در تعمیرات تلویزیون حرفه ای شوند مرکز تعمیرات هانسول دوره های آموزش تعمیرات تخصصی تلویزیون را برگزار نموده است. در این دوره تمامی مباحث آموزشی در رابطه با تعمیرات و عیب یابی تلویزیون در اختیار کارآموز قرار میگیرد. لازم به ذکر است که این دوره ویژه ی بازار کار بوده و بنابراین به صورت کاملا عملی برگزار می گردد و در کارگاه های مجهز .

همچنین  تدریس دوره ی آموزش تعمیرات تلویزیون توسط تعمیرکاران حرفه ای این مرکز صورت میگیرد که کارآموزان تجربیات مفید این تعمیرکاران را نیز به دست خواهند آورد که این خود به حرفه ای ششدن هر چه زودتر کم خواهد کرد.

تلفن تماس با واحد آموزش : ۰۲۱۶۶۹۳۵۹۲۱

آدرس »تهران –میدان انقلاب-کارگر شمالی-خ نصرت-نرسیده به جمالزاده-پلاک۹۸-واحد۳